Regulamin

Sklepu internetowego BAL-LACK.COM.PL

Sklep internetowy BAL-LACK.COM.PL  prowadzony jest przez firmę:

BAL-LACK JANUSZ FLORCZUK 

Bohaterów 18

96-316 Międzyborów

NIP: 5291640906

REGON: 141766477

Nr konta ING Bank Śląski 83 1050 1924 1000 0090 6705 8694

I. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;

Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

Konto – przydzielona danemu Klientowi część Sklepu Internetowego, za pomocą którego Klient może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego;

Regulamin – niniejszy dokument;

Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez Klienta Konta, dokonana

z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu internetowego;

Sklep Internetowy (Sklep) – strony internetowe, za pośrednictwem których Klient może

w szczególności składać Zamówienia;

Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym, których opis jest dostępny przy każdym

z prezentowanych produktów;

Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;

Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);

Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

1. Sklep internetowy BAL-LACK prowadzi sprzedaż hurtową i detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

2. Zamówienia w e-sklepie BAL-LACK można składać 24h na dobę 7 dni w tygodniu za pośrednictwem strony WWW znajdującej się pod adresem http://BAL-LACK.COM.PL/. Realizacją zamówień pracownicy sklepu, zajmują się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 19:00. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 19:00, w soboty oraz niedziele i święta, realizowane są w najbliższym dniu roboczym.

3. Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym BAL-LACK są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

4. Warunki gwarancji – wszystkie produkty w sklepie internetowym posiadają gwarancję 3 miesięczną (chyba, że producent zakłada inaczej). Gwarancja ważna jest wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura), który należy zachować. Gwarancja i sposób jej realizacji jest zależny od warunków ustalonych przez konkretnego producenta.

5. Ochrona danych osobowych – ujawnienie danych jest całkowicie dobrowolne jednak niezbędne w celu dokonania rejestracji i dokonania zakupów. Wszystkie udostępnione w formularzu rejestracyjnym dane są chronione i wykorzystywane przez BAL-LACK  w celu dokonania sprzedaży, wysyłki i zafakturowania zamówionego produktu. Dane korespondencyjne wykorzystujemy również do prowadzenia ewidencji klientów i rozsyłania informacji promocyjnych dotyczących produktów i sklepu internetowego BAL-LACK. Ujawnione informacje personalne nie będą nigdy przekazane przez BAL-LACK osobom trzecim oraz innym firmom nie wchodzącym w skład BAL-LACK. Przekazane nam dane osobowe są traktowane zgodnie z wymaganiami polskiego prawa w zakresie OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH. UWAGA! Na żądanie klienta jego dane osobowe zostaną niezwłocznie usunięte z zasobów BAL-LACK a konto w tym sklepie internetowym zostanie zamknięte.

6. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej są cenami brutto (zawierają podatek VAT). W przypadku zakupu towaru na który wprowadzona jest błędna cena, przez obsługę sklepu bądź błąd serwera, kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie, a zamówienie zostanie anulowane lub zmienione w porozumieniu z kupującym.

7. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużonym czasem realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.

8. Na każdy sprzedany towar, wystawiamy paragon fiskalny lub na żądanie klienta wystawiamy faktury VAT.

9. Zamówienia, co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane przez obsługę sklepu, zamówienie takie może zostać anulowane przez Sklep BAL-LACK. Zamawiający zostanie poinformowany o tym fakcie.

10. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Dpd, INPOST, 

11. Koszt przesyłki w zależności od wagi towaru wynosi:

Przy przedpłacie na konto:

do 30 kg – 15 zł

Za pobraniem (płatność u kuriera):

do 30 kg – 22 zł

W przypadku większej wagi towaru niż 30 kg, koszty wysyłki wyliczane są indywidualnie, a klient niezwłocznie jest informowany mailowo.

Przy zamówieniu powyżej 300 zł dostawa GRATIS- Nie dotyczy produktów objętych promocją.

Powyższe koszty wysyłki obowiązują wyłącznie na terenie Polski.

12. Możliwe są następujące formy płatności:

– Za pobraniem – gotówką kurierowi przy odbiorze towaru.

– Przelewem – po zarezerwowaniu zamówionego towaru w naszym magazynie, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Towar jest wysyłany w momencie otrzymania środków pieniężnych na konto bankowe w wysokośći 100% wartości zamówienia i kosztów wysyłki.

13. Termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 10 dni roboczych. Okres ten jest liczony od dnia otrzymania wpłaty na nasze konto lub też deklaracji zapłaty przy odbiorze.

14. Przesyłki są dostarczane firmą kurierską Dpd w ciągu 1-3 dni roboczych.

15. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnych danych adresowych.

16. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne informację można uzyskać u naszego pracownika sklepu.

17. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia paczki w obecności kuriera – jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości typu: uszkodzenia mechaniczne, niezgodność kompletacji, należy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody.

18. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.

19. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzenia towaru pod adres firmy: BAL-LACK JANUSZ FLORCZUK, Bohaterów  18, 96-316 Międzyborów.

20. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.

21. Reklamacji nie podlegają:

uszkodzenia mechaniczne powstałe wskutek niewłaściwego użytkowania

uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia elementów

22. Zwrot / wymiana towaru- zgodnie z Ustawą „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami) klient może zrezygnować z towaru zakupionego za pośrednictwem internetu, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od zakupu po uprzednim przesłaniu pisma do biura handlowego sklepu. Zwrot / wymiana towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany – nie posiada śladów użytkowania, zapakowany jest w oryginalne, niezniszczone opakowanie, posiada wszelkie dołączone elementy dodatkowe, oraz materiały informacyjne / instrukcje / gwarancje / paragon bądź fakture.

23. Koszty transportu za zwrot albo wymianę towaru ponosi kupujący. Zwrot ewentualnej przedpłaty zostaje uiszczony w przeciągu 7 dni roboczych od momentu przyjęcia towaru w e-sklepie. Zwrot pieniędzy za towar odbywa się tylko i wyłącznie przelewem na konto Klienta po otrzymaniu danych do przelewu drogą elektroniczną (po potwierdzeniu danych z zamówienia).

24. Po uprzednim kontakcie emaliowym, bądź telefonicznym, daną rzecz należy zapakować w oryginalne, nienaruszone opakowanie wraz z dowodem zakupu i odesłać na własny koszt na adres:

Bal-lack Janusz Florczuk

Bohaterów 18, 96-316 Międzyborów  

Uwaga! Zwroty bez wcześniejszego ustalenia nie będą przyjmowane dotyczy także przesyłek za pobraniem!

25. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

26. Sklep bal-lack.com.pl  dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie internetowym produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta w kompletacji, zmianie kolorystyki.

27. Sklep internetowy zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru, o czym klient zostanie poinformowany.

28. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie internetowym bal-lack.com.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

II. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych administratorem danych osobowych Bal-lack.com.pl z siedzibą w Międzyborowie przy ul Bohaterów18 NIP: 529-164-09-06.

Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych podanych w zamówieniu w celach realizacji zamówienia oraz w celach marketingowych.

Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych klient ma prawo do wglądu oraz do modyfikacji swoich danych osobowych w każdym czasie jak również żądania ich usunięcia z bazy danych.

W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy na adres biuro@bal-lack.com.pl